«Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!

«Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή! - Γεια σου φίλε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ δεν είναι συνήθη, Στο άρθρο που διαβάζετε αυτή τη φορά με τον τίτλο «Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!, έχουμε προετοιμαστεί καλά για αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις πληροφορίες σ 'αυτό. ελπίζουμε πλήρωση των θέσεων άρθρο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, άρθρο ΝΕΑ, άρθρο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, άρθρο ΠΟΛΙΤΙΚΗ, άρθρο ΥΓΕΙΑ, άρθρο ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, γράφουμε μπορεί να καταλάβει. Λοιπόν, καλή ανάγνωση.

τίτλος : «Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!
Σύνδεσμος : «Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!

Διαβάστε επίσης


«Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!




Οι εικόνες που ακολουθούν λυγίζουν...

Σύμφωνα με τον πατέρα Γιάννη Βαμβακάρη, οι σκηνές που χρησιμοποιήθηκαν για το τραγούδι στο βίντεο που ακολουθεί είναι οι λιγότερο σοκαριστικές. Ο Δημήτρης είχε ένα σοβαρό τροχαίο με μοτοσυκλέτα το 2009.

Όπως τονίζει ο πατέρας του Δημήτρη, το τραγούδι και το βίντεο δημιουργήθηκαν για την καλυτέρευση των δρόμων και την μείωση ατυχημάτων.

Δείτε το και δείξτε το στα παιδιά σας…


ΠΗΓΗ


Έτσι, το άρθρο «Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!

δηλαδή όλα τα άρθρα «Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή! Αυτή τη φορά, ελπίζουμε ότι μπορεί να προσφέρει οφέλη σε όλους σας. Εντάξει, μπορείτε να δείτε σε μια θέση σε άλλα άρθρα.

Τώρα διαβάζετε το άρθρο «Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή! η διεύθυνση του συνδέσμου https://nahpo1.blogspot.com/2018/01/blog-post_7297.html

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε δωρεάν ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

0 Response to "«Είμαι ο Δημήτρης»… Ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ενός πατέρα με εικόνες που λυγίζουν μετά από τροχαίο με μηχανή!"

Δημοσίευση σχολίου